VOIP diensten GPC Systems
X2VoIP
X2VoIP (Voice over IP) betekent simpelweg bellen over het internet in plaats van bellen over de traditionele telefoonlijn. X2VoIP draagt bij aan een grote kostenbesparing en kan eenvoudig en snel worden aangesloten.
U kunt X2VoIP eenvoudig inzetten zonder grote veranderingen aan te brengen in uw huidige situatie. U blijft bijvoorbeeld gewoon uw huidige telefooncentrale en toestellen gebruiken. Wat verandert is de verbinding die u gebruikt om te bellen en gebeld te worden.
Eén ding is zeker: X2VoIP levert u binnen een maand al een flink voordeel op en dat voordeel loopt iedere maand verder op!
GPC Systems is partner van X2Com en begeleid het traject van A tot Z! Het grote voordeel van deze opzet is dat X2Voip werkt op iedere internetverbinding. Heeft u nog oude analoge telefoonlijnen en ISDN verbindingen? KPN faseert alle verbindingen uit, u heeft tot 1 september 2019 de tijd om uw verbinding om te zetten naar een VOIP oplossing. Of het nu gaat om bestaande nummers porteren (verhuizen) naar ons platform of de registratie van een nieuw 100 nummer blok (bijvoorbeeld een 085 of 088 nummer), wij verzorgen alles voor u.
X2desk – telefooncentrale in de cloud
Met X2desk kunt u afscheid nemen van uw huidige telefooncentrale. In plaats daarvan gaat u gebruik maken van de virtuele telefooncentrale van X2com.
Binnen uw organisatie is niets anders nodig dan een internetverbinding en telefoontoestellen die van deze internetverbinding gebruik gaan maken. Dit levert enorme voordelen op. Niet alleen financieel, maar ook wat betreft schaalbaarheid flexibiliteit en bereikbaarheid. X2desk is een uiterst complete en gebruiksvriendelijke virtuele telefooncentrale, die op basis van ervaringen van eindgebruikers binnen zowel kleine als grote organisaties is ontwikkeld.
Op uw X2desk omgeving kunt u bijna alle “SIP” telefoons en softphones aansluiten die op de markt beschikbaar zijn. Voor de beste ervaring hebben we voor u een keuze gemaakt uit een aantal merken die perfect samenwerken met X2desk.
Bij reguliere ISDN verbindingen beperkt u zich in het aantal gelijktijdige gesprekken. Met VOIP is deze beperking niet meer van toepassing. Als u allemaal in gesprek bent, zal de telefoon gewoon overgaan en zal de beller netjes in een wachtrij worden geplaatst. Wij kunnen deze menu’s allemaal voor u instellen. Dit geld ook voor dag- en nachtstanden, voicemail, wachtrijen per afdeling etc.
En alles gefactureerd op 1 overzichtelijk factuur per maand. Benieuwd naar onze aanpak? Neem dan contact op!
Waarom meer dan 300 ondernemers kiezen voor GPC Systems!
Jan Roefs
Nederlands Centrum Mestverwaarding
We zijn een samenwerking aangegaan op basis van goede ervaringen van andere klanten van GPC-systems. GPC werkt praktisch, snel, deskundig en denkt zeer goed mee met onze specifieke behoefte, en is in staat hier een goede oplossing voor te ontwerpen. Naast een prima functionaliteit zijn ook aspecten als vormgeving en gebruikersgemak - zowel voor ons als NCM als voor onze doelgroep - van hoge kwaliteit. Tenslotte heb ik de samenwerking als erg prettig ervaren.Frans Koppies
Reclamo Hellenique BV
Het sterke van GPC Systems is onder andere de duidelijkheid. Geen ingewikkelde kreten, geen beren op de weg, maar direct tot de kern van het probleem komen. Het verrassende daarbij is, dat George niet in IT-taal praat
John Dokter
De Korrel Beheer BV
Wij kennen GPC Systems als een flexibel bedrijf dat al sinds de oprichting door George van Moolenbroek adequaat inspringt op onze wensen. George heeft ons bij de hand genomen en door deze stappen geleid.